Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

zaterdag 6 juni 2020

Snaidero Vision voor in de showroom

De vakantie van monteur Jan Levien is (voor mij althans) gelukkig weer voorbij. Vanaf volgende week is hij weer volop aan het werk. Hij hoopt dan een Snaidero keuken te monteren in Hilversum (project 916) en eentje in Leiden (project 904). De Snaidero keuken in Hilversum is vandaag al bezorgd trouwens.


Jan en Joop (de andere monteurs) worden maandag verwacht bij een klant in Katwijk (project 919). Zodra ze daar klaar zijn wil ik ze graag hier in de showroom hebben (er moet nog een nieuwe S100 keuken geplaatst worden).

En over showroomkeukens gesproken. Inmiddels heb ik weer een andere showroomkeuken uitverkocht zodat ik nu dan eindelijk ook mijn Vision voor in de showroom heb besteld. Ik hoop dat deze tijdens de bouwvak (mijn vakantie?) hier in de showroom geplaatst kan worden door Jan Levien. Hier onder een foto van zo`n Snaidero Vision keuken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten