Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

dinsdag 3 maart 2020

Snaidero keuken in keramiek

Onlangs heb ik een klant bezocht met een wel heel exclusieve keuken; Snaidero keuken project 823 in Warnsveld.

De klant heeft gekozen voor keramiek als front voor het eiland. Dit is gecombineerd met een keramiek werkblad in exact dezelfde kleur. Qua hoge kasten heeft de klant juist een houtkleur (Night Walnut).



Ik ben bij de klant langs geweest om de keukenapparaten uit te leggen (met name de Neff FullSteam oven). Ook heb ik de keuken op video gezet. Deze video heb ik hier boven ingesloten.

Ik vind het een heel bijzondere keuken zoals je ze weinig ziet. Het is dan ook m`n eerste klant met zo`n keuken in ton-sur-ton keramiek.

Dat keramiek is er in verschillende kleuren. De klant in Warnsveld heeft voor zwart keramiek gekozen. Er is natuurlijk ook een lichte versie (zie onderstaande foto).



Geen opmerkingen:

Een reactie posten