Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

dinsdag 10 maart 2020

Situatie Italië

Vanmorgen belde een klant me op om te vragen hoe het er voor staat in Italië. Dit in verband met de berichten in de media. Nou, die berichten heb ik natuurlijk ook gezien.

Voor Snaidero is het gewoon business-as-usual. De fabriek draait net als anders. Ook het transport van keukens van Italië naar Nederland is geen probleem. De fabriek van Snaidero staat gelukkig ook niet in het "coronagebied". De fabriek staat dan wel in Italië maar wel heel dichtbij de grens met Oostenrijk en Slovenië.


Dan nog wat anders. Mijn keukenbladen zijn vaak gemaakt van Corian. Sinds kort hebben we dit ook in marmerkleuren. Ik heb net het monster binnengekregen van een nieuwe kleur (zie onderstaande foto). Deze kleur heet Carrara Cremo.


Naast het Carrara Cremo hebben we ook nog "gewoon" Carrara. Dit heb ik bij Snaidero project 811 uitgeleverd in Arnhem (onderstaande video). De beide Carrara kleuren zijn sterk geaderd. De aders kunnen variëren in intensiteit en maken lijmnaden optisch zichtbaar (bij gewoon wit corian zie je dit absoluut niet). Het handigst is daarom om zonder lijmnaden te werken. De platen zijn groot zat (3660x1220mm) dus zeker bij eilandbladen kan het dan bijna altijd zonder naad.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten