Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

vrijdag 20 maart 2020

Snaidero keuken in Aalsmeer

Gisteravond ben ik naar Aalsmeer gereden voor de oplevering van een keuken die ik daar een poosje terug heb geleverd. Deze keer een keuken in Alu Town. Een super gave keuken is het geworden bij deze klant! Echt heel mooi zo`n mega groot eiland van wel 445cm lang!


De Alu Town keuken in mijn showroom heeft een hoge kastenwand in hoogglans lak. Bij de klant in Aalsmeer heb ik ook de hoge kasten in de Alu Town afwerking mogen leveren. Dit ziet er ook wel heel chique uit vind ik. Dit heb ik trouwens vaker gedaan hoor, bijvoorbeeld bij deze Snaidero keuken in Bergen op Zoom.

Van de keuken in Aalsmeer heb ik een video gemaakt hoor. Ik hoop `m binnenkort op YouTube te zetten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten