Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

woensdag 25 maart 2020

Snaidero keuken in Aalsmeer

Vorige week had ik `t al beloofd, maar hier is `t ie dan; de video van de prachtige keuken in Aalsmeer.



Het gaat om een heel groot keukeneiland, een echte droomkeuken wat mij betreft. Enfin, de video zegt genoeg...

En als je goed oplet; in de intro van de video sta ik nog even in de showroom. Je ziet dan de nieuwe Neff kookplaatafzuigkap. Deze is nét even weer wat strakker als het vorige model.

Tenslotte. Ik had het over een droomkeuken. Maar m`n andere droom is inmiddels werkelijkheid geworden. Mijn dochter natuurlijk die precies vandaag maar dan 8 maanden terug geboren is. Wat een schatje hé?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten