Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

dinsdag 24 maart 2020

Snaidero keukens in Amsterdam

Een paar jaar terug verkocht ik een mooie Snaidero keuken aan een klant uit Hoorn (foto hier onder). Deze klant heeft inmiddels een nieuwbouwhuis gekocht in Amsterdam.


Voor het nieuwe huis heeft de klant bij mij twee nieuwe Snaidero keukens uitgezocht. Inmiddels zijn deze beide keukens geplaatst. Zo hebben ze een grote S10 keukenopstelling uitgezocht als "hoofdkeuken" voor zichzelf.

De bedoeling was dat we de hoge kasten van de keuken zouden omtimmeren. Maar tijdens het werk hebben we bedacht dat we dat toch niet gaan doen. Ik hoop over enkel weken daarom nog een wit zijpaneel te monteren op de zijkant die in het zicht is.


Voor op de verdieping hebben we nog een extra Snaidero keuken geplaatst. Ook hier weer wit hoogglans lak gecombineerd met staal. De Twister afzuigkap heb ik bij deze wat meer eenvoudiger wandopstelling tegen de muur geplaatst (dit is de wandversie). Bij de andere keuken hangt dezelfde afzuigkap maar dan in de eilandversie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten