Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

vrijdag 21 juni 2019

Keukens in Zeeland (Burgh Haamstede en `s Heerenhoek)

Onlangs schreef ik dat mijn vrouw en ik in Burgh Haamstede zijn geweest voor de oplevering van project 858.

De video van dit opleverbezoek is inmiddels klaar. Ik heb `m hier onder ingesloten. Helaas is `t geen professionele video (gemaakt met cameraploeg en zo), maar ik hoop dat jullie dat niet erg vinden.



Eerder deze week zijn we opnieuw op bezoek geweest bij een klant met een keuken hier in Zeeland; project 773 in `s Heerenhoek.

Deze keuken hebben de monteurs Jan en Joop vorig jaar juni gemonteerd. Ik was nog niet langs geweest bij deze klant en ik had zomaar het idee dat ze het wel leuk zouden vinden. De klant in `s Heerenhoek heeft een S10 keuken gekocht maar dan iets vergroot.

Ook hebben ze (en dat zie ik niet zo vaak meer) een hoge druk stoomoven gekocht. Deze zit verstopt in de vouwdeurkast.

Zo`n hoge druk stoomoven kan ik zelf helaas niet meer leveren. Míele heeft enkele jaren terug voor een ander distributiesysteem gekozen. Online kun je de hogedruk stoomoven nog wel kopen bij sommige apparatensites (maar ook daar zie je dat men meer focus heeft op drukloos stomen).


Anyway, privé heb ik tegenwoordig ook alleen maar drukloos stomen en dat gaat prima (thuis gebruik ik de Neff FullSteam oven).

Uiteraard heb ik bij de klant in `s Heerenhoek een video gemaakt. Ik probeer `m binnenkort op het YouTube kanaal te zetten hoor.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten