Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

zaterdag 1 maart 2014

Italiaanse design keukens met pantry kast oplossing

Als je een open keuken hebt met zo`n mooi strak keukeneiland dan wil je niet dat het eiland vol staat met allerlei spullen. Een blender, broodrooster, keukenmachine etcetera. De afgelopen week bijvoorbeeld schreef een klant (Rob) me dit over de mail:

We zitten nog te piekeren over de plaatsing van de cytruspers . We gebruiken deze iedere dag en het lijkt niet aantrekkelijk om die iedere dag op te bergen en weer op het eiland te zetten ....hoe regelen we dat met stroom ?

Nou, stroom op het eiland is heel makkelijk geregeld. Dit kan zelfs in de bladrand weggewerkt worden zoals bij Snaidero project 621 in Rockanje (op het inox werkblad tussen koken/spoelen in).

Als je de citruspers niet wilt verzetten elke dag dan heb je een pantry kast nodig met een kleine spoelbak. Zo`n citruspers moet immers ook schoongemaakt worden na gebruik. Daarnaast heb je dan ook meer ruimte op het eiland (ik neem aan dat als je een kleine spoelbak in de pantry hebt je niet meer een dubbele spoelbak op het kookeiland doet).

Bij het op video zetten van de S18 showroomkeuken de afgelopen week heb ik ook even een korte video gemaakt van de pantry oplossing met vouwdeuren. Ik heb deze video hier onder ingesloten.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten