Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

donderdag 6 juni 2019

T-opstelling van showroomkeuken S1

Onlangs heb ik de S1 showroomkeuken in grafietgrijs verkocht aan een klant uit Burgh Haamstede (Snaidero keuken project 858). Vanavond hoop ik naar die mensen toe te gaan om de keuken (met name apparaten) uit te leggen.

De keuken stond hier in de Snaidero keukenshowroom opgesteld als hoge kastenwand met los eiland. In de ruimte van de klant kwam dit wat ongelukkig uit. Ik had daarom een "T- opstelling" voorgesteld aan de klant (zie onderstaande afbeelding).


Zo`n T-opstelling zie je niet zo vaak. Toch vind ik het wel leuk, weer `s wat anders toch? Aanvankelijk had ik voorgesteld om de inbouwapparaten links van het werkblad te doen en de vouwdeurkast/koelkast rechts.

Tijdens de montage heeft de monteur (Niklas) dit in opdracht van klant aangepast. Zoals je hier onder ziet is de koffiemachine/servieswarmer links geplaatst en de Neff FullSteam oven rechts.


Tenslotte hier onder nog de video van de keuken zoals deze hier in de showroom stond opgesteld. Zoals op de video is te zien had ik in de showroom meer deuren voor de hoge kasten. Deze deuren heb ik gebruikt om het nisje te maken waar het eiland tegenaan is gezet. In het nisje heb ik 3 rvs schappen gepland.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten