Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

vrijdag 8 september 2017

Snaidero keuken in Alu Town

Naast de normale roestvrijstalen keuken heb ik tegenwoordig ook een aluminium versie. Dit is geen normale aluminium deur maar een aluminium geverfde deur. Dus over het aluminium is een verflaag aangebracht. Hierdoor komt de keuken wat minder "gelikt" en meer "stoer" over. Deze afwerking heet Alu Town.


Zo`n Alu Town heb ik onlangs verkocht aan de klant van project 783 (ik hoop deze keuken over enkele weken te gaan leveren). Zodra deze keuken is opgeleverd hoop ik wat mooie foto`s van deze nieuwe deurafwerking te maken bij de klant.

Maar heel kort door de bocht kun je wel stellen dat het de matte versie is van de stalen/inox keuken zoals bijvoorbeeld bij project 724 (onderstaande keuken).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten