Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

zaterdag 21 november 2015

Thanksgiving op Arnemuiden

Dv. volgende week woensdag (25 november 2015) is het op Arnemuiden weer de jaarlijkse dankdag. De Snaidero keukenshowroom is dan dus gesloten.

In Amerika hebben ze met "Thanksgiving" de traditie om een kalkoen op tafel te zetten. Dus voor wie dat ook eens wil proberen; hier onder de video van het grillen van kalkoen in de oven.



Neff heeft nu ook pyrolyse ovens. Het leek me daarom leuk om zo`n pyrolyse oven eens te testen met die kalkoen. De kalkoenvideo is dus ook gelijk m`n pyrolyse praktijk test.

Ik hoop dat jullie het een leuke video vinden. Het is wel een ietwat lange video, maar we hadden ook veel te vertellen deze keer. Bekijk de andere kookvideo`s op deze afspeellijst.


Tenslotte. Volgende week hoop ik naar Italië te gaan. Ik heb afgesproken op de Snaidero fabriek. Ook zijn de Oro koffiebonen hier bijna op, dus ik wil die gelijk mee terug nemen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten