Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

vrijdag 27 november 2015

Koffiebonen voor in je Neff koffiemachine

Afgelopen maandag zijn Robbert en ik op bezoek geweest bij Oro koffie in Italië. Bij m`n Neff koffiemachines verkoop ik immers ook koffiebonen.

Bij zo`n luxe ingebouwde koffiemachine worden immers de bonen per kopje koffie vers gemalen.


Zelf verkoop ik de "Espresso Bar Blend" koffiebonen van Oro (deze zijn op dit moment 16 Euro per zak van 1 kg). Prima koffie, zeker als je Cappuccino en Latte Macchiatto drinkt.

Voor de perfectionisten is er echter nog een luxere Fair Trade versie met 100% Arabica. Deze koffiebonen gebruik je als je veel ristretto en/of espresso drinkt. Deze koffie is uiteraard wel iets minder goedkoop.


We kregen een rondleiding in de koffiefabriek en een presentatie van het bedrijf Oro Caffè. Vervolgens heb ik nog een voorraadje koffie meegenomen voor mee terug naar Nederland.


Tenslotte nog een video van de Neff koffiemachine in de Snaidero Ola 20 showroomkeuken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten