Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

vrijdag 6 november 2015

Keuken met stoomoven

De afgelopen dagen hebben we verschillende keukens opgeleverd. Gisteravond ben ik samen met Robbert bij weer een andere klant de keuken wezen opleveren. Ook hier weer een Snaidero keuken met hoge druk stoomoven. Klanten vinden het echt fijn als je ze even op weg helpt met de nieuwe keuken.


Het is voor mij niet te doen om bij élke klant de keuken "in te wijden". Maar om eerlijk te zijn vind ik het wel heel leuk om te doen. Anyway, zoals je op de foto ziet gebruik ik zelf graag de kleine gastronorm pannen voor de stoomoven. Vaak vragen klanten na de "kookles" of ze een aantal van die pannetjes mogen overnemen. Daarom hier even het linkje van de gastronormpannen voor de stoomoven.


Dan nog even wat anders. Veel inbouwapparaten moeten regelmatig ontkalkt worden. De benodigde reinigings en ontkalkingsmiddelen worden niet standaard met het apparaat meegeleverd. Zo had ik afgelopen maandag iets op het blog gezet over de ontkalkingstabletten voor de koffiemachine. Bij de klant van gisteravond zag ik dat de Míele stoomoven binnenkort ontkalkt moet worden (klant had de stoomoven uit m`n demokeuken overgenomen). Voor de hoge druk stoomoven kun je het ontkalkingsmiddel (mierenzuur) bestellen via Míele zelf. Dit wordt rechtstreeks door Míele naar de klant opgestuurd.

Over het ontkalken van de Míele hoge druk stoomoven heb ik een aantal jaar terug al iets op het blog gezet.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten