Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

donderdag 26 november 2015

Fabrieksbezoek Snaidero

De afgelopen dagen ben ik in Italië geweest op bezoek bij leveranciers. Maar sinds vanmorgen ben ik weer terug. Onderweg wel wat sneeuw gehad, maar op zich is dat ook wel weer leuk.


Bij de fabriek van Snaidero zelf heb ik geen nieuwe modellen keukens gezien. Deze worden immers gepresenteerd straks op de beurs in Milaan (April 2016). Voor wie het leuk vindt, hier de foto`s van de vorige beurs in 2014.

Snaidero is op dit moment echter bezig met de introductie van nieuwe accessoires (hier is nog geen folder of boek van). Hier onder bijvoorbeeld een chique oplossing voor je wijnglazen. Voor m`n nieuwe showroomkeukens wilde ik toch alvast het een en ander uit gaan zoeken. Dat is bij deze dus gebeurd.


Vandaag een video die ik al eerder op het blog heb gezet, maar ik vond het (in verband met Italië) wel gepast deze keer: Pizza uit de Neff oven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten