Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

zaterdag 7 juli 2012

Design keuken in Zeeland, koken bij klant thuis

Afgelopen woensdag avond heb ik in Kortgene gekookt bij een klant waar ik een nieuwe Italiaanse design keuken met Míele hoge druk stoomoven heb geleverd.
De keuken is erg mooi geworden, mijn klant was er gelukkig ook erg blij mee. Naast het koken heb ik ook nog wat dingetjes uitgelegd voor de keuken en wat kleine puntjes genoteerd die ik nog veranderd wil hebben. Na afloop kreeg ik nog een flinke hoop schapenwol mee voor m`n vrouw, nu moet ze alleen nog uitvinden hoe ze het moet spinnen op haar spinnenwiel (bedankt hoor en ook voor de plant die plots op de zaak stond). Bekijk hier de foto`s van deze Italiaanse design keuken in Zeeland.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten