Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

woensdag 11 juli 2012

Vakantie Snaidero Concept Store

Vanaf dit weekeinde begint hier in Zeeland de bouwvak. Dit jaar valt de bouwvak erg vroeg. Dit betekent dus dat vanaf maandag 16 juli as. tot en met maandag 6 augustus de showroom gesloten is! Dit zijn de weken 29, 30 en 31 van 2012. De Snaidero keukenfabriek zelf is de hele maand augustus gesloten in verband met vakantie. Een groot aantal klanten gaat op vakantie naar Italië, daarnet had ik zelfs nog mensen aan de telefoon die naar de regio Friuli Venezia Giulia gingen. Toevallig staat daar ook dé fabriek voor Italiaanse Design Keukens (Snaidero heeft haar fabriek in Majano / Udine). Hieronder nog een video over deze Italiaanse regio. . Zelf hoop ik dit jaar trouwens naar Engeland te gaan. We hebben nog kleine kindertjes en die vinden het niet zo fijn om lang in de auto te zitten. Nu was ik in April toch al naar Italië geweest, dus zo`n ramp is het niet (al had ik toen helemaal niet zulk mooi en warm weer als het nu in Italië is).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten