Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

vrijdag 27 juli 2012

Vakantieberichtje

Nog steeds vakantie bij de Snaidero Concept Store, zelf zit ik nog in Engeland op vakantie. Volgende week hoop ik weer in Nederland te zijn, gewoon even een paar dagen thuis nog voordat de zaak weer open gaat.
Hier in Engeland zijn er toch best wat kleinere keukenwinkels nog, vaak in combinatie met andere aanverwante producten zoals (net als bij mij) badkamers of juist slaapkamers. Bij "Metamorphosis" bijvoorbeeld (zie foto boven en onder) doen ze naast keukens en badkamers ook slaapkamers. Wel wat klassieker als wat ik hier gewend ben.
De HKS showroom bijvoorbeeld (onderstaande foto) is erg klein, maar doet net als Metamorphosis ook badkamers en slaapkamers.
Zelf was ik trouwens niet van plan om mezelf met slaapkamers bezig te gaan houden, badkamers trouwens wel maar dat had ik al vaker geblogd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten