Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

woensdag 10 augustus 2011

Vakantie

Nog heel even en dan is de vakantie voorbij... Monteur Niklas is in de showroom nu een nieuwe Italiaanse design keuken aan het plaatsen, dus ben benieuwd wat ik volgende week dinsdag aantref bij m`n eerste werkdag. Het wordt een grijs hoogglans keuken met een Bianco Carara gepolijst aanrechtblad. In deze nieuwe keuken wordt ook de nieuwste Neff grote combi-stoom/bakoven ingebouwd. Ga het natuurlijk gauw proberen of het wat is.

Zelf heb ik vakantie in Engeland gehad. Je kijkt ook daar dan natuurlijk wel rond wat er op keukengebied gebeurt. Hieronder wat foto`s van de Engelse keukenzaken:




















Naast de keukenzaken heb ik natuurlijk ook wat vakbladen gekocht. Het valt op dat er in Engeland meer gewerkt wordt met mijn favoriete apparaten merken Neff en Míele. Ook wordt er in Engeland nog steeds best veel met (Aga) fornuizen gewerkt, echt niet alleen in de klassieke keuken. Over die klassieke keuken gesproken, die is in Engeland ook veel populairder dan hier. Clive Christian verkoopt er nog steeds zijn keukens, maar ook merken als Chalon en Underwood zijn er actief met landhuiskeukens. Voor de strakkere keukens is er niet echt veel mooi aanbod. Wel hebben ze in Engeland dealers van bijvoorbeeld de Duitse merken Alno en Siematic. Italiaans design is er niet echt de norm helaas, zowieso is de smaak er voorzichtig gezegd nogal afwijkend qua keukens. Genoeg over keukens (voor een paar dagen dan...).

In de vakantie heb ik trouwens ook nog een leuk projectje gedaan met onze trol. Niet echt een auto om mee op klanten bezoek te gaan maar wel leuk voor hier in de buurt (misschien apparaten bezorgen of zo, ok ik geef toe dat dit misschien cognitieve dissonantie is).

Zaterdag (onder voorbehoud van weer) hoop ik nog even heen-en-weer te gaan naar Engeland (een aantal klanten doet ook mee) met de Headcornvlucht.

Dinsdag as. hoop ik weer aan de slag te gaan in de showroom!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten