Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

vrijdag 10 januari 2014

Snaidero Ola 20 keukens

Gisteravond ben ik nog even langs geweest bij de Snaidero Ola 20 keuken die ik hier in Zeeland heb geleverd (Biggekerke). Wel leuk om nog even op locatie te kijken als alles klaar is. Ook de klanten vinden het over het algemeen heel fijn als je nog even langs komt (vaak zijn er toch nog wat vragen over bijv. werking van inbouw apparatuur en zo).


Bij deze Ola 20 in Biggekerke had ik een eigen Nederlands werkblad geleverd, met name omdat het een kleur is die niet door Snaidero wordt geleverd. Eigenlijk willen ze dat van Snaidero liever niet, maar daar kan ik toch echt niet aan doen. Klant is koning/koningin, dus dat is niet anders. Ik kreeg vanmiddag nog een schrijven (zie tekst hier onder) dat ze voortaan ook geen assistentie meer willen geven om bladtekeningen te maken voor Ola 20 keukens waar de bladen bij derden worden besteld. Is natuurlijk wel wat voor te zeggen.

Dear Client
We wish to inform you that, in order to preserve the unique concept of model Ola20, as well as the copyright and related rights of Pininfarina to which they are subject, the unique features of model Ola20, namely:

- Supporting leg, simple and double
- Wall unit with croupier front
- Curved worktops
- Curved units for base, wall and tall cabinets

can be ordered and fitted as integral part of a kitchen model Ola20 exclusively. Furthermore, we will not provide just the technical drawings of Ola20 worktops : we strongly recommend to buy complete worktops from Snaidero, combined with the full Ola20 kitchen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten