Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

dinsdag 14 januari 2014

Snaidero keukens en zo

Gisteren ben ik naar Maasland geweest om een Snaidero Ola 20 keuken in te meten in de kleur Grigio Cemento. Vandaag gauw de order aanpassen n.a.v. het inmeetrapport. Klant wilt het in week 9 gemonteerd hebben dus er is haast bij. Week 9 is al over 6 weken en dat gaat natuurlijk niet lukken. Een Ola 20 heeft overigens een iets langere levertijd als een normale Snaidero keuken. Hoe dan ook, ik wil klant natuurlijk niet langer laten wachten dan nodig.


Andersom komt helaas ook voor. Voor volgende week stond de Snaidero Time keuken van project 616 op in de planning. Hoor ik pas net van de aannemer (dus minder als 1 week van te voren) dat we woning pas eind februari wordt opgeleverd... Niet alleen vervelend voor mij, maar ook voor klant zelf natuurlijk. Enfin, het is niet anders. O ja. Vanmorgen werd door de postbode nog m`n fototoestel bezorgd die ik per ongeluk bij klant had laten liggen (bedankt voor het opsturen Gijs!). Ik heb zodoende de foto`s kunnen uploaden van de Italiaanse design keuken in Rockanje die ik onlangs heb opgeleverd. Ik vind het echt heel mooi geworden daar.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten