Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

woensdag 8 januari 2014

Tien jaar garantie Neff & Snaidero keukens

Gisteravond ben ik naar Rockanje geweest voor de Snaidero keuken van project 621. Een leuke Italiaanse design keuken die ik natuurlijk graag ook even bij klant thuis wilde bekijken. Helaas heb ik m`n camera bij klant laten liggen (dom he). De mooie foto`s volgen dus nog. Ik heb klant even geholpen met het registreren van de 10 jaar Neff garantie, volgens mij vergeten veel klanten dat. De registratie van de apparaten kun je doen op www.neff.nl/carepakket. Na het invullen van je apparaten en persoonlijke gegevens is een "cheatcode" nodig. Deze code heb ik meegegeven met de laatste termijn faktuur. Na april is de registratie niet meer gratis mogelijk, daarna wordt bijna 600 Euro in rekening gebracht. De 10 jaar Snaidero garantie blijft trouwens wél gratis.


Vandaag hoop ik de bestelling te verwerken van weer een andere mooie keuken; de Snaidero keuken in Koblenz (project 630). Best wel even wat extra werk want de installatietekeningen en zo moeten natuurlijk wel in het Duits (is niet m`n sterkste punt).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten