Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

woensdag 15 januari 2014

Snaidero keuken in Bergen op Zoom

Monteur Joop en ik hebben gisteravond weer een nieuw project ingemeten in Bergen op Zoom. Een Snaidero keuken in wit hoogglans lak (ton-sur-ton met een wit aanrechtblad). Als het even kan vind ik het altijd fijn om het definitieve inmeten samen met de monteur te doen. Het keukenplan bij deze klant in Bergen op Zoom is iets aangepast. Zodoende heb ik vanmiddag even de nieuwe tekeningen gemaakt en naar klant gemaild. Over e-mail gesproken; op een of andere manier heeft Zeelandnet vandaag een grote storing, dus ik kan even niet op het internet op de zaak (iets met dns-server of zo). E-mail en telefoon doen het gelukkig wel.


Tenslotte. Vanmiddag ben ik iets eerder weg omdat ik met een klant in Berghem afgesproken heb om te komen koken. De Snaidero keuken bij de klant in Berghem is gespoten in een grijze micalak, Grigio Piombo om precies te zijn. Ik ben wel benieuwd want ik heb deze keuken nog niet in het echt gezien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten