Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

woensdag 1 januari 2014

De beste wensen voor 2014!

Het eerste berichtje van het nieuwe jaar al weer... Inmiddels is het nieuwe jaar begonnen, ik hoop dat het voor iedereen een gelukkig jaar gaat worden.




Zelf heb ik natuurlijk ook weer m`n plannen voor het nieuwe jaar, mooie nieuwe Italiaanse design keukens voor in de showroom en natuurlijk weer leuke projecten uitleveren. Vorig jaar heb ik natuurlijk niet mogen klagen over de mooie projecten, moeilijk om een voorbeeld te geven want eigenlijk waren het allemaal leuke keukens om te verkopen maar toch wil ik er een paar noemen:

De Snaidero Ola 20 in Barendrecht. Gewoon leuk, zo`n groot project echt helemaal Italiaans design.

De Snaidero keuken in Suriname. Heel leuk omdat het ver weg was, klant heeft de keuken volledig via internet gekocht (is nooit langs geweest).

De Snaidero Ola 20 keuken in Lichtenvoorde. Ook zo`n groot project, maar nog niet helemaal klaar (het houten blad moet er nog op).

De Snaidero keuken in Berghem in Micalak. Ook leuk omdat de mensen heel enthousiast zijn over het merk Snaidero (bedankt nogmaals!).

De Snaidero keuken in Roosteren. Ook deze mensen waren heel enthousiast, was heel leuk om deze mensen te begeleiden met de aankoop van de nieuwe keuken (nogmaals dank!).

De Snaidero keuken in Middelburg. Deze keuken was heel leuk omdat deze echt z`n geld gaat opbrengen. Echt een klant die heel graag kookt en veel plezier heeft van de keuken (super hoor!).

De Snaidero keuken in Grave. Leuk omdat het natuurlijk een mooie keuken is maar ook omdat deze mensen mij kenden via het Saabforum.

Tenslotte de Snaidero keuken in Rockanje. Enthousiaste mensen en een heel mooi eiland met de 2 bladkleuren, (ik kom gauw langs hoor!).


Hoe dan ook, ik heb er alle vertrouwen in dat ik ook in 2014 van die leuke Snaidero keuken projecten mag leveren!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten