Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

vrijdag 24 januari 2014

Nieuw eiland voor de S10 showroomkeuken

Vandaag is het nieuwe eiland geplaatst voor de S10 showroomkeuken. Het vorige eiland is gisteren gedemonteerd (dit gaat naar de klant van Snaidero keuken project 627 in Aardenburg).


Er is vandaag heel hard gewerkt door de mannen, het nieuwe eiland is nu dus al weer klaar. Ik heb nu een nieuwe opstelling met een inductiekookplaat. Hier ben ik echt heel blij mee want de S10 had eerst een gaskookplaat en ik vind dat gewoon niet meer van deze tijd. Zo`n gaskookplaat is na gebruik toch altijd ietwat "mokkelig" (uitdrukking in ons Arnemuids dialect voor wat in ABN denk ik het best vertaald kan worden met "smoezelig").


De hoge kasten van de showroomkeuken wil ik binnenkort voorzien van nieuwe deuren (rvs hoogglans). Vanmiddag heb ik de witte deuren aan de klant van Snaidero project 633 in Katwoude (in de buurt van Amsterdam). Ik heb nu toch best veel wit hoogglans staan. Roestvrijstalen hoge kasten lijkt me ook wel een keertje leuk (zie foto hier boven).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten