Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

woensdag 22 januari 2014

Koken bij klant in Hoorn

Gisteravond ben ik wezen koken in de nieuwe keuken van project 604 in Hoorn. Heel leuk samen met klant te gaan koken in zo`n mooie Italiaanse design keuken. Ook klanten zelf vinden het leuk. Ik kreeg vanmorgen onderstaand mailtje met foto`s binnen (bedankt hoor!):

Goede morgen Rudy,

Heb je een goede reis terug gehad gisteren? Het was wel laat geworden he?

Bijgaand nog wat foto’s en wij willen je nogmaals bedanken, dat je de moeite hebt genomen om bij ons langs te komen. We waren al blij met de keuken, maar we zijn nu (als het al kan) nog enthousiaster.
Echt iedereen verklaarde ons voor gek dat we helemaal naar Zeeland wilden om te kijken voor een keuken, maar we hadden geen betere keuze kunnen maken.

Groetjes,
Jane en Emil


Dat "koken bij klant" doe ik bij mensen die een hoge druk stoomoven bij me hebben gekocht. Je weet dan zeker dat klanten het apparaat echt gaan gebruiken. Míele levert bij de stoomoven wél een gebruiksaanwijzing, maar géén kookboek. Zo`n kookboek kun je bestellen bij de webshop van Míele zelf. Bij Míele kun je ook (heel handig) recepten van de site downloaden (wel even bij type apparaat stoomoven invullen!). Hier het linkje naar de receptenzoeker op de site van Míele.


Op m`n eigen site heb ik uiteraard ook recepten staan. Die staan op de pagina kooklessen. Hier wat voorbeelden:

Kabeljauw uit de hoge druk stoomoven
Uiensoep uit de hoge druk stoomoven
Varkenshaas uit de hoge druk stoomoven
Stoofpeertjes uit de hoge druk stoomoven

Geen opmerkingen:

Een reactie posten