Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

dinsdag 21 januari 2014

Neff Teppan Yaki N54K40N0

Ik heb een poos terug een video gemaakt hier in de showroom met de Neff N54K40N0 Teppan Yaki. Vandaag heb ik weer een nieuwe Teppan Yaki video op YouTube gezet (gekregen van Neff). Deze keer met rijst op de Teppan Yaki. Je ziet bij deze video dat de rijst eerst gaar gestoomd wordt in de stoomoven (kan natuurlijk ook op je kookplaat) en vervolgens (na afkoelen) op de Teppan wordt gebakken.



Over koken gesproken, vanavond hoop ik te gaan koken in de nieuwe Snaidero keuken van Jane uit Hoorn (project 604). Ik wil bij m`n klant in Hoorn toch een beetje op tijd het eten op tafel hebben. Vandaar dat ik vanmiddag toch wat eerder de showroom zal dicht doen. Ik hoop rond 17:00u te sluiten in plaats van 17:30u.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten