Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

vrijdag 29 december 2023

Openingstijden tussen kerst en oud-en-nieuw

Inmiddels ligt de kerst van 2023 weer achter ons. Zelf ben ik tijdens kerst gewoon thuis geweest. Dus niet naar de Filipijnen net als vorig jaar (we willen graag tijdens de zomervakantie dit jaar).













































Thuis in Nederland heb ik een stoomoven in de keuken, dus heb deze ook tijdens de kerst kunnen gebruiken.

Bijvoorbeeld voor de varkenshaas. Heel erg makkelijk in de stoomoven, vooral een keertje doen dus!



In het resterende deel van de kerstvakantie wil ik graag wat meer tijd met mijn gezin doorbrengen. Vandaar dat ik dan alleen op afspraak open ben. Houd hier alstublieft rekening mee.

En nog iets anders om rekening mee te houden 🙂: Wateroverlast op Arnemuiden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten