Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

donderdag 14 december 2023

Snaidero Ola keuken in Antwerpen

Gisteren ben ik naar Antwerpen geweest voor de oplevering van de Snaidero keuken van project 1080. Dit is een Snaidero Ola showroomkeuken die ik heb verkocht aan deze klant uit België.

























De showroomkeuken is ietwat aangepast ten opzichte van de originele opstelling hier in de keukenshowroom.

Zo heb ik voor de klant een extra Corian werkblad gemaakt tegen de muur met daarin een extra spoelbak en kraan. Boven dit werkblad zitten weer bovenkasten uit het Snaidero Ola programma.

De hoge kasten van de showroomkeuken heb ik gepland links en rechts van dit extra werkblad.

Ik hoop de video van deze keuken volgende week aan jullie te kunnen laten zien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten