Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

dinsdag 12 december 2023

Snaidero keukens in den Haag

Een hele poos terug had ik een Snaidero keuken verkocht aan een klant in den Haag. De buurman van die klant had weer een collega die een keuken nodig had.

De buurman van mijn klant heeft z`n collega getipt dat ze naar mij moest gaan om een mooie keuken te kopen. Wat leuk hé?!

Die collega heeft dus een Snaidero keuken bij me gekocht (project 1101). Vandaag is die keuken op transport gegaan naar deze klant in den Haag.




















































Jan Levien hoopt deze Snaidero keuken morgen te gaan monteren bij de klant.

Dan nog wat anders. De vloer is inmiddels gelegd in de aanbouw naast de loods. Het begint er nu echt toch wel een beetje op te lijken vind ik.































Geen opmerkingen:

Een reactie posten