Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

vrijdag 16 juni 2023

Snaidero Ola keuken in Duitsland

Zoals jullie weten heb ik eerder deze week de Snaidero Ola keuken van project 1083 geleverd in Duitsland.

Deze Snaidero keuken wordt geplaatst in een nieuw bedrijfspand van een grote vishandel.

De vishandel kan dan bij bedrijfspresentaties de mooie Snaidero keuken gebruiken voor het promoten van vis.

















De heren monteurs zijn inmiddels begonnen met de montage van deze prachtige Snaidero Ola keuken.

Zoals je op de foto kunt zien heeft de klant gekozen voor de visgraatvloer die ik bij mijn S100 keuken in de showroom heb.

De keuken zelf is zo`n beetje de XL-versie van mijn Snaidero Ola showroomopstelling. Het eiland is bijvoorbeeld verbreed naar 420cm.

Ook zijn er meer hoge kasten gepland zodat de keuken nét even weer wat "voller" is.
























Geen opmerkingen:

Een reactie posten