Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

donderdag 29 juni 2023

Eucalyptus hoogglans hout

Vandaag is de vervoerder van Snaidero weer langs geweest. Hij heeft drie Snaidero keukens bezorgd.

Eentje er van is voor de klant van project 1090 in Almere. Een keuken in Eucalyptus hoogglans hout.
























Dit Eucalyptus hout heb ik nog niet heel vaak verkocht. Maar je ziet het hier boven bij een andere klant waar ik de Snaidero Eucalyptus deuren heb verkocht.

Ook heb ik dit Eucalyptus in de keukenshowroom hier op dit moment (in de vouwdeurkast van de Vision showroomkeuken).

















Het Eucalyptus hout is niet echt een prijspakker om eerlijk te zijn. Maar het is gewoon schitterend om te zien. Gelukkig zijn er ook klanten die dit met me eens zijn 😃.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten