Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

maandag 12 juni 2023

Snaidero keuken in Zwijndrecht (project 469)

Een poos terug verkocht ik een Snaidero keuken aan een klant in Zwijdrecht; project 469.

De klant is inmiddels verhuisd naar Den Haag. Voor dat huis is een nieuwe Snaidero keuken nodig. Vandaar dat ze dit weekend opnieuw met me hadden afgesproken.























Het is nu echt zomer in Zeeland. Dus na de afspraak nog even rondje gevlogen met de Cessna.














Meneer durfde zelf niet mee. Dus hij stuurde z`n vrouw maar mee met mij de lucht in 😃.

Volgens mij was het wel geslaagd. Ze schreven;

Dank ook van Wendy voor de vlucht. Was een zeer aangename en onverwachte surprise















Geen opmerkingen:

Een reactie posten