Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

dinsdag 13 juni 2023

Snaidero Ola keuken in Duitsland (project 1083)

Vorig jaar heb ik een Snaidero Ola keuken verkocht aan de klant van project 1083 in Krefeld (Duitsland).
























Jullie kennen de klant nog wel van de video die ik toen gemaakt heb omdat ik apparaten bij `m bezorgd heb met de Cessna.

De klant gaat wel vaker mee vliegen tegenwoordig. Toevallig is hij afgelopen weekeinde nog mee geweest met de PH-ABM.



Vandaag is de Snaidero keuken van deze klant geladen. De bedoeling is dat de keuken later deze week gemonteerd gaat worden.
























Ik heb trouwens al vaker keukens verkocht in Duitsland. Bijvoorbeeld Snaidero keuken project 888 (ik ben daar ook langs geweest om te koken).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten