Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

dinsdag 2 november 2021

Snaidero keuken in model Vision (project 1020)

Gisteren is Jan Levien begonnen bij de klant van project 1020. Er is leidingwerk verlegd en andere voorbereidende werkzaamheden zijn gedaan zodat de stucadoor kan beginnen.

Binnenkort hopen we de nieuwe Snaidero Vision keuken te kunnen plaatsen bij de klant.























Hier boven een afbeelding van zo`n Vision keuken (de klant van project 1020 heeft hem besteld in de kleur Grigio Cemento micalak).

De Vision lijkt een beetje op de Snaidero Ola. Is nogal logisch want beide keukens zijn ontworpen door Paolo Pininfarina.























Het gros van de Gaggenau apparaten van de Vision keuken van dit project heb ik gelukkig al bij klant af kunnen leveren. Een aantal apparaten zijn helaas vertraagd (met name de koffiemachine en afzuigkap).

De Gaggenau apparaten heb ik vóór de bouwvak met spoed besteld, maar ik verwacht de laatste apparaten pas in Februari te ontvangen. Ik sprak de vertegenwoordiger gisteren nog, maar hij verwacht dat deze situatie (manco leveringen) de komende winter juist nog erger gaat worden.

Mijn advies bij aankoop nieuwe keuken is dus om de apparaten met spoed te bestellen en eerder af te laten leveren. Je bent dan ook van de prijsverhogingen af.

Ik heb er laatst onderstaande video over gemaakt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten