Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

donderdag 4 november 2021

Snaidero keuken in Blaricum (Ola in Grigio Cemento)

Vandaag is Jan Levien de monteur in Blaricum geweest. Hij heeft de Snaidero keuken van project 924 klaar gemaakt.

Het is een hoekopstelling Ola met de bar in Corian.

Jan Levien stuurde me net wat telefoonfoto`s door die ik toch even met jullie wilde delen.

Je ziet goed dat het Corian blad uit 1 stuk is. De bladdelen zijn vandaag naadloos/onzichtbaar verlijmd. Prachtig hé!
























Wat leuk is (vind ik dan) is dat deze klant de hoge kasten met holle hoek heeft. Je ziet het ook bij deze Snaidero Ola keuken in Barendrecht.
























De Ola staat uiteraard hier in de showroom. Op dit moment is dat in dezelfde kleur als bij klant (Grigio Cemento). De belichting van de telefoonfoto`s van Jan Levien is wat minder, maar op onderstaande video kun je volgens mij toch wel goed zien dat het een prachtige kleur is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten