Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

vrijdag 24 augustus 2018

Koken in de Snaidero keuken

Een poos terug heb ik een Snaidero keuken geleverd aan een klant in Bunschoten, deze keuken is toen gemonteerd door de monteurs Jan en Joop. Deze klanten zijn onlangs bij me thuis langs geweest om met mij te koken. Ze wilden graag meer weten over het stomen van groente.


Nu vind ik het echt heel gezellig natuurlijk om met klanten te stomen. Maar om het qua tijd voor mezelf wat makkelijker te maken heb ik een video kanaal "koken in de Snaidero keuken".

Hier onder een voorbeeld van zo`n video.



De meeste mensen vinden het fijn dat ik op video uitleg hoe het apparaat werkt. Zie het dus niet als 24Kitchen of zo. Soms reageren mensen helaas ook negatief op een video. Zoals bij de kreeften video. Nu wil ik daar toch wat over kwijt.

De kreeft levend in een pan stoppen is mijn inziens méér dierenmishandeling dan direct doodmaken met mes door zijn hoofd. Nadat het mes door het kreeftenhoofd is gegaan is het dier dood. Dat hij daarna nog beweegt zijn stuiptrekkingen wat echt niet betekent dat het dier nog leeft. Ik heb Maarten toen gevraagd om de kreeft "diervriendelijk" dood te maken. En ik denk er nog steeds hetzelfde over.

Ik vind het persoonlijk heel jammer dat mensen zo negatief reageren. Voor de bovenstaande video over rollade heb ik dus niet laten zien hoe het varken wordt geslacht. Al is het wel een beetje hypocriet. Als mensen vlees eten moeten ze mijn inziens zich realiseren dat hier ook een dier voor moet sterven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten