Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

maandag 20 augustus 2018

Kookplaatafzuigkap Neff T58TS6BN0 getest

De afgelopen weken was ik met vakantie. Veel van mijn klanten natuurlijk ook. Sommige klanten gaan dan naar Italië. Peter is zo`n klant. Hij ging even in Italië bij de Snaidero fabriek langs om onderstaande foto te maken; leuk!


Zelf ben ik inmiddels weer terug van vakantie. De showroom is weer gewoon open net als anders.

Deze keer een nieuwe video. Het gaat nu over de Neff T58TS6BN0 kookplaatafzuigkap. Veel klanten willen weten of zo`n afzuigkap nu echt werkt. Nu probeer ik dit tegenwoordig vaak met ze uit in de showroom. En dan zijn speklapjes wel handig want dat ruik je best.

Het leek me wel zinvol om zoiets ook op video te zetten. Dus daar komt `t ie dan;

Geen opmerkingen:

Een reactie posten