Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

donderdag 7 april 2016

Snaidero Ola 20 keuken in Pijnacker

Gisteravond ben ik in Pijnacker geweest bij de klant van Ola 20 keuken project 669. De keuken was zonder opleverpunten opgeleverd door de monteurs Jan en Joop, maar zelf ben ik nog langs geweest om de inbouwapparaten nog even toe te lichten / in te stellen.


In m`n showroomkeuken Ola 20 heb ik barkrukken van het type Basil, maar zoals jullie zien heeft deze klant daar juist niet voor gekozen. De Basil barkrukken zitten natuurlijk wel heel comfortabel, maar de Ice barkrukken zijn wat "jonger" om te zien. Ook kun je ze makkelijk onder het eiland weg schuiven.


Voor wie het leuk vindt. Ik heb hier onder de video ingesloten over de barkrukken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten