Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

vrijdag 8 april 2016

Glazen keuken S13 in de showroom

Afgelopen weekeinde had ik wat iPhone foto`s van de nieuwe S13 keuken op het blog gezet.

Inmiddels heb ik ook echte "fototoestel" foto`s.


Ik vond de foto`s wel aardig gelukt, dus heb ze bij deze dus op het blog gezet.


Mochten jullie de S13 keuken in het echt willen bekijken. Jullie zijn natuurlijk van harte welkom hier in de keukenshowroom.

Ik hoop binnenkort ook wat kookvideo`s op te nemen in de nieuwe S13 showroomkeuken opstelling. Maar dat kan nog even duren hoor (volgende week ben ik immers in Italië in verband met de keukenbeurs in Milaan).


Klik hier om naar de pagina van de S13 keuken te gaan op mijn website!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten