Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

woensdag 20 april 2016

Roestvrijstalen keukens op de EuroCucina

Op de keukenbeurs EuroCucina vorige week stonden ook keukens in roestvrijstaal. Niet het gelakte staal zoals bij mijn S100 showroom keuken, maar onbehandeld blank staal.

In m`n eigen showroom heb ik ook zo`n onbehandeld stalen keuken staan, dit is de S20 keuken. Maar houd er wel rekening mee dat je meer "vingers" ziet op zo`n keuken.


Bij het behandelde roestvrijstaal (zoals bij de S100 showroomkeuken) heb je veel minder last van vlekken op de keukendeuren.

Het werkblad echter behandel ik niet met lak omdat je dan juist geen hete pan op het blad kunt weg zetten.


Een mooie oplossing vond ik het houten tafelblad wat onder het werkblad van het eiland was geschoven (bovenstaande foto).

Net als bij m`n nieuwe glazen showroomkeuken wordt ook hier "warm" hout gecombineerd met een "koel" materiaal, in dit geval rvs.


Hier boven zie je ook nog zo`n wand met rvs hoge kasten met ook de inbouwapparatuur in rvs. Zo verkocht ik het vroeger ook vaak.

Tegenwoordig combineer ik toch het meest apparaten in zwart glas (nieuwe lijn Neff).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten