Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

woensdag 5 oktober 2011

Italiaanse design keuken Code, gemaakt door Snaidero.

Italiaans design is niet altijd extravagant zoals de Acropolis of Venus keuken van Snaidero. Soms is het best bescheiden, tenminste dat vind ik van de Snaidero Code keuken die Snaidero aan het assortiment heeft toegevoegd.

Ik heb zelf (nog) geen Snaidero Code in mijn showroom opgesteld, ik weet ook niet of ik dat ga doen. Middels dit item hoop ik wat reacties uit te lokken om te kijken wat men er van vindt. De Code is toch heel anders als mijn gemiddelde keuken. Maar dat geldt natuurlijk ook voor de Snaidero Gioconda die ik sinds kort in de showroom heb geplaatst. De Code is toch redelijk strak, maar ik vraag me af of `t ie niet iets te "gewoon" is voor een Concept Store. Het is immers een wat voordeliger model, met een wat minder exclusief karakter. Misschien is de Code wel een leuk model als vervanging van mijn Orange showroomkeuken die ik in de uitverkoop heb gezet.

Affijn, hier komt `t ie dan:

De afzuigkap van bovenstaande keuken vind ik zelf heel leuk.

De kleur blauw is wel vrolijk, ook de "Prisma" greep vind ik wel leuk.

Pacific Dark heet dit natuursteen aanrechtblad, is natuurlijk ook voor andere keukenmodellen leverbaar.

OK, blauw hoeft misschien niet direct voor in de showroom, maar aan de andere kant is het wel weer eens wat anders.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten