Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

donderdag 1 september 2011

Snel je eten klaar met e-cooker / hoge druk stoomoven.

In dit artikel in het RD las ik net over de e-cooker. Een nieuwe manier van koken wat werkt met electrische pulsen. Het apparaat is vrijstaand, dus meer geschikt voor de horeca vind ik. Klik hier voor de site van het apparaat om te zien hoe het werkt.

Het schijnt de toekomst te worden, dus daarom heel even toch aandacht voor dit apparaat. Zelf vind ik stoom wat "natuurlijker" als electrische pulsen, maar moet eerlijk zijn het nog niet uitgeprobeerd te hebben. De e-cooker zou heel snel en ook heel gezond zijn. Nu hebben we dat al vaker gehoord bij een andere "cooker" waar ik in elk geval wel een heel enthousiast gebruiker van ben: De Míele hoge druk stoomoven. In het e-cooker artikel gaat het bijvoorbeeld over boontjes in een paar minuten, nou dat doet de druk stoomoven net zo snel en gezond. De druk stoomoven mag dan qua concept al oud zijn, wat mij betreft is `t ie nog super actueel want er is nog steeds geen betere.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten