Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

donderdag 1 september 2011

Nieuw project in de binnenstad van Middelburg

Gisteravond ben ik langsgeweest bij een klant in Middelburg voor de oplevering van het project 534.
Het hele project is op klein 1 puntje feilloos verlopen, het enigste puntje is een nieuw bakblik wat ik nog even af moet geven. Wel leuk voor zo`n project want dit was toch best een flinke klus. Ik heb niet alleen de Snaidero keuken mogen leveren, maar ook de buitenkeuken in Italiaans design, de gashaard, de marmeren vloer etc. Ik heb al wat foto`s gemaakt maar ik moet nog een keer terug voor wat mooiere foto`s (er wordt nog gewerkt in de woning door bijv. de schilder etc).



Geen opmerkingen:

Een reactie posten