Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

zaterdag 3 september 2011

Redactionele aandacht voor de Kube Italiaanse design keuken in "de Smaak van Italië".

Daarnet kreeg ik `m binnen; de nieuwe "Smaak van Italië". Deze keer aandacht voor Rome en een leuke bijlage met 5 citytrips (Rome, Florence, Napels, Venetië en Milaan).
Nóg leuker is natuurlijk dat er 30x iets staat over Italiaans design. Natuurlijk, een kookwekker van Alessi en dat soort dingen. Maar naast de ronde keuken van Sheer (zie hieronder bij "Bolle blikvanger") hebben ze dit keer op pagina 62 een stukje geschreven over de Italiaanse design keuken Kube. De Kube staat met verschillende opstellingen opgesteld bij mij in de showroom dus wel leuk als dit model extra aandacht krijgt natuurlijk. In één van de vorige edities schreef "de Smaak van Italië" trouwens ook over één van mijn keukens, toen was de Venus aan de beurt. Hier de link naar het artikel over de Venus.

Het stukje over de "Bolle blikvanger" (pag. 54) vind ik ook erg leuk. Hieronder wat foto`s van het artikel:




Mocht u het magazine "de Smaak van Italië"willen lezen, we hebben het magazine nu op de leestafel in de showroom. Ook is het te koop bij de betere boekhandel. Kijk dan ook op de advertentie rechtsboven op pagina 95...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten