Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

woensdag 31 mei 2023

Snaidero keukens in Zierikzee

Gisteren waren de monteurs nog aan het werk in Zierikzee bij onder andere de Snaidero keuken van project 1015.

Het eiland van deze keuken is gespoten in Oro Brunito hoogglans lak. De hoge kasten zijn wit hoogglans gelakt. De Twister afzuigkap bij deze klant is in het zwart uitgevoerd (meestal verkoop ik titanium), dus ook iets anders als anders.

De verlichting in de keuken heeft deze klant in het plafond weg gewerkt. Hierdoor blijft het plafond hoog. Wat je ook kunt doen (en dat moeten de monteurs bij buren van deze klant doen) is een "zwevend" verlaagd plafond met verlichting er in.

Zo`n verlaagd plafond heb ik in mijn eigen Snaidero keuken thuis ook. Ik ben er wel blij mee.

Houd er wel rekening mee dat de montage van zo`n zwevend verlaagd plafond tijd kost. De montage is dan ook wat kostbaarder. En je zet het keuken eiland normaal gesproken pas ná het verlaagde plafond. Als je het achteraf wilt doen is het nogal omslachtig.
























Vandaag worden ze in Middelburg verwacht bij de klant van Snaidero project 1099. Dit is een keuken die gespoten is in Grigio Cemento hoogglans lak.

De keuken van project 1099 zou eigenlijk in februari geplaatst worden. De bouw liep echter uit (vloertegels waren er niet). Zodoende is ook de montage van de keuken verlaat voor deze klant.

Inmiddels is het wachten dus voorbij en kan de keuken geplaatst worden. Voor deze klant mag ik trouwens binnenkort nog een andere keuken leveren; Snaidero project 1109 in Scheveningen (een Vision).

Dan tenslotte nog even wat over de Snaidero Ola. Als je bovenkasten hebt bij de Snaidero Ola keuken is het chique om zo`n klepkast met croupier blende in te plannen. Dat heb ik in de showroom ook.

Maar wat sinds vorig jaar mogelijk is (en dat is wel heel chique) is dat je een soort "koppelkast" hebt. Dus dat je van ondiep (bovenkast) naar diep (hoge kast) gaat. Is ook wel heel gaaf (zie onderstaande foto).














Geen opmerkingen:

Een reactie posten