Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

donderdag 11 mei 2023

Keukens met greeploze koelkasten en vriezers

Veel klanten houden van greeploze keukens. Ze zien het graag zo strak mogelijk. Mensen die geen greep op de koelkast wilden (en ook geen greeplijst) kregen dan een push-pull systeem wat Jan Levien (de monteur/interieurbouwer) als meerwerk monteerde. Dit zie je in gebruik bij de Gaggenau keuken in Nieuw Vennep.

Sinds enkele maanden zijn er ook koelkasten en vriezers op de markt met zo`n geïntegreerde push-pull opening. Zowel Gaggenau als Neff hebben nu van die apparaten in het assortiment. Ik vind het zelf wel een handige noviteit.





















Dan nog wat anders. Vanmorgen is de vervoerder van Snaidero weer langs geweest om keukens te lossen.

Het lossen doe ik in de regel zelf. Dit omdat ik er dan alles aan gedaan heb om schades of manco`s te voorkomen.

Ik den op dat moment dan even niet in de showroom maar dat is dan even niet anders. Het gros van de klanten maakt toch van te voren en afspraak.





















Geen opmerkingen:

Een reactie posten