Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

donderdag 4 mei 2023

Snaidero keuken in Zeeland (project 1016)

Vorig jaar heb ik de Snaidero keuken geplaatst bij de klant van project 1016. Dit is een klant die verhuisd is van Noordwolde (Friesland) naar Zeeland (hier op Arnemuiden).

Gisteravond heb ik deze klanten bezocht om voor ze te koken en samen een video te maken.



















De klant heeft gekozen voor een hoge kasten wand in wit hoogglans, zie je natuurlijk wel vaker bij mij. Maar het eiland is deze keer juist niet in hoogglans roestvrijstaal geleverd.

Het eiland van deze Snaidero keuken is uitgevoerd in Pewter. Ditzelfde geldt voor de afvoerloze afzuigkap en de lamp (Sophie), deze zijn eveneens gekozen in Pewter.



















De klant is onlangs ook met mij mee wezen vliegen trouwens. Ze wonen zoals gezegd hier op Arnemuiden, heel dicht bij het vliegveld.

Ze hebben dus luchtfoto`s van hun eigen huis kunnen maken (op de Oranjeplaat).



















Rondje vliegen boven Arnemuiden is natuurlijk zo voorbij. We hebben het rondje daarom maar wat groter gemaakt 😃.

Zo hebben we ook over de oesterputten van Yerseke gevlogen. En voor de boulevard van Scheveningen.



















Geen opmerkingen:

Een reactie posten