Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

donderdag 26 januari 2023

Wit hoogglans keuken van Snaidero geplaatst in Nieuw Beijerland (project 1013)

Vorige week heb ik onder andere de Snaidero keuken van project 1013 uitgeleverd. Inmiddels is deze Snaidero keuken klaar (de beschermfolie zit er nog wel op).


























Dez Snaidero keuken is in wit hoogglans lak gespoten. Eigenlijk de "hufter-proof" versie van Snaidero. Ik bedoel hier mee te zeggen dat ik hier eigenlijk nooit after-sales op heb (is voor zowel mij als klant uiteraard heel prettig).

Een ander voordeel is dat het ruimtelijk oogt en ook heel tijdloos is.

Boven het keuken eiland hangt 2 x een Falmec Sophie. Eentje er van is een afvoerloze afzuigkap, de andere is een lamp.

De klant heeft gekozen voor roestvrijstalen werkbladen (heel schoon), maar op het zitgedeelte van het eiland is het werkblad Corian (Bianco Carara).

Het achterpaneel van het eiland heeft klant juist in Oro Brunito hoogglans besteld. Ze wilden het hier iets meer kleur/warmte geven.


























Tenslotte. Vandaag zijn ook weer verschillende Snaidero keukens uitgeleverd hier. Zo zijn de Snaidero keukens opgehaald van project 1074 in Ooltgensplaat en een deel van Snaidero project 1097 in Alkmaar.

Beide projecten staan op voor montage volgende week.


























Geen opmerkingen:

Een reactie posten