Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

donderdag 12 januari 2023

Snaidero keukens in Veere (project 1085 en 1105)

Eind vorig jaar heb ik een Snaidero keuken in Veere geleverd (project 1085). Een hoekkeuken in wit hoogglans lak gecombineerd met Oro Brunito metallic hoogglans (eveneens gelakt).








































Jan Levien moest vandaag nog even langs in Veere en heeft wat foto`s gemaakt van deze Snaidero keuken. Vandaar dat ik deze foto`s met jullie deel deze keer.

Het Oro Brunito is heel moeilijk op de foto te zetten, maar zoals de naam al zegt; het is een bruinachtig goude kleur. Goud op een chique manier zeg maar.

Bij geval heb ik vorige week weer een andere Snaidero keuken verkocht in Veere; project 1105. Deze keuken is met spoed besteld. Ik verwacht `m dus met een week of 12 te kunnen uitleveren.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten