Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

vrijdag 20 januari 2023

Gaggenau 200 serie inbouwapparatuur

Zoals jullie weten ben ik een Neff man. Neff apparaten zijn echt gemaakt voor de gebruiker. Zo`n Hide&Slide deur is bijvoorbeeld heel ergonomisch en veilig (je verbrandt jezelf niet aan de hete deur van de oven).

Voor de topmodellen keukens (Iconen noemt Snaidero dat) heb ik ook Gaggenau. Gaggenau heeft dezelfde eigenaar als Neff (BSH) maar zit qua prijsstelling een stuk hoger.






De uitstraling van Gaggenau is heel exclusief en past daardoor heel goed bij zo`n Icoon van Snaidero. In de keukenshowroom hier heb ik daarom Gaggenau apparaten ingebouwd in bijvoorbeeld de Snaidero S130 Vision en de Snaidero G18.



Nu heeft Gaggenau verschillende series. Zo heb ik hier in de showroom de 200 serie ingebouwd. Bij Gaggenau zelf (in hun showroom in Hoofddorp) proberen ze mijn klanten om te turnen naar de (duurdere) 400 serie van Gaggenau.

Bij een Snaidero Vision komt wat mij betreft de 200 serie wat mooier uit. In bovenstaande video leg ik uit waarom.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten